|
|
Aloitin pelaamisen Lottolandissa joku aika sitten ja taytyy myontaa etta eka fiilis oli ihan ok positiivisesti yllatti. Rekisteroityminen meni parissa minuutissa, perus jutut ja paasi pelaamaan. Ekan talletuksen tein 10 eurolla Visan kautta eika siina menny ku hetki. Se on semmonen asia mika ratkasee mulle aika paljon — hitaat maksut on dealbreaker.
Pelikirjastosta pakko mainita et kylla loytyy kamaa. Lottoland vetaa sisaan peleja isoilta pelintekijoilta esim. Play'n GO ja Big Time Gaming, joten tutut nimikkeet on paikalla. Tykkasin pyorittaa Gates of Olympusta aika paljon ja voittoki tuli pari kertaa. Slotteja on varmaan satoja ja sit on poytapeleja kans. Yks miinus tosin — filtterit on vahan kompelo, loytaa kylla mut vaatii klikkailua.
Live-puolelta loytyy ihan kunnon livekamaa ja pelattiin Crazy Timea kaverin kaa. Toimii ilman patkimista myos kannykalla, mika on iso plussa. Tervetuliaisbonuksesta sen verran — ma sain tervetuliaisen ja ilmaiskierroksia. Wagering oli jotain 30x mika on ihan ok taso. Ehdot kannattaa vilkasta kuitenkin etukateen.
Rahojen kotiuttaminen Lottolandilta meni mulle ihan ok. E-lompakolla meni alle vuorokausi ja Visa-nosto otti pari paivaa. Ei nopein mita oon nahny mut ei myoskaan hidas. Voit kattoo nykyiset tarjoukset suoraan the write-up jos kiinnostaa. Tukitiimi hoituu chatilla ja mulle vastattiin parissa minuutissa ku oli ongelma.
Puhelimella pyorii selaimen kautta eika tarvi ladata mitaan. Saitti latautuu hyvin ja slotit toimii ihan hyvin. Lisenssit nakyy sivuilla mika antaa tiettya turvaa. Ainoo pieni miinus on et suomenkielista tukee ei taida olla, mut kylla silla parjaa. Mut joo aion jatkaa Lottolandissa viela jonku aikaa. |
|